Ojdå!

Jag har visst inte skrivit på flera dagar! Dags att blogga lite, då. Min lillasyrra Lovisa hade 6-årskalas idag. Det hade vintertema. Vi var ute och grillade korv och drack saft och så. Gud, vad pappa och jag fick skotta! Snön ville aldrig ta slut! Men efter en timme var vi ändå klara. Sen hade jag nästan ingen ork över till lekarna och det. På slutet fick alla besöka eskimå-iglon/tältet i Matildas rum. Hon hade klätt ut sig till eskimå och satt med yllekläder innomhus. *hihi* Jag fick vara dörrvakt och såg till att bara en gick in åt gången. Matilda frågade ut dem om vart Grönland låg på den lilla jordgloben, och svarade de rätt fick de en godispåse, svarade de fel fick de en ledtråd till. *flinar*

En is-igloo

Ja, jag har verkligen varit ute mycket idag. Mitt under kalasets gång gick jag ut med Baloo på prommenad. Man kan faktiskt gå på prommenad med en kanin! Jag brukar gå ut med min älskling i sele.

Hejdå och ha en kall kväll!

//Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0