Jaaaaaa!!!

Vi slutar tidigt idag! Ååå vad jag är trött på halv fyra-dagar! Äntligen får jag sluta lite tidigare. Fem i ett, som alltid på torsdagar. Det är skönt. Nu får jag göra lite vad jag vill. Vi hade engelskaprov i onsdags, oj vad jag var närvös! Hoppas vi får tillbaka proven snart... Vi ska kolla på film imorgon i skolan - och man får ta med sig fika - ! Jippie! Sen har vi sportlov! DUBBEL-JIPPIE! Det kommer jag att njuta av. Hemma hos min familj ska vi ha kalas för Lovisa på lördag. Hon fyller sex år. Sedan åker jag och Matilda till våra morföräldrar under sportlovet. It will be fun.

Tre små söta vargvalpar.

Baloo ska få vara ute extra länge idag. Hon behöver det. Sicken buse! Någon gång under skoldagen hade hon vält omkull hela matskålen, så att allt pellets låg i en hög i spånet när jag kom tillbaka! Hon hittade det inte där under skålen, så istället har hon ätit upp nästan allt hö, och salladen jag gav henne i morse är helt uppslukad. Men saftig sallad brukar gå åt fort. Hon fick i alla fall lite mer pellets nu på eftermiddan.

Goodbye, and don´t place rabbitfood in the middle of the cage!

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0