Hjälp? HJÄLP!

Jag skulle behöva lite hjälp just nu, tack. JAG VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA OM! Vilken katastrof! *hehe* lite roligt ska man väl få ha. Ännu är klockan bara 10.40 och det har inte hänt så mycket. Jag har skrivit på min roman, ätit frukost och hjälpt min lillasyster med Animal Crossing (hon lånar min Nitendo DS och spel). Tja, vad ska jag skriva mer? Jag vet inte... Ska fråga lillsyrran... Hon säger: Skriv om mig! Okej, då gör jag det. Matilda är 10 år och går i fyran på Norrvikesskola. Hon är den mest irriterande syrran i världen. *vrål bakom min rygg* Men jag tycker om henne ändå. *glad lillasyster* Hon sitter och stirrar på skärmen. (och härmar vad jag skriver) Jag vet inte vad jag ska göra när jag bloggat klart. Kolla på Wolf´s Rain- videorna kanske *neeeeeeeej bakom min rygg* Matilda gillar inte Wolf´s Rain eller Ginga. OK. Ginga är en japansk hundfilm med dessa bland annat:

Gin och hans vänner.
Från vänster: Akame, Gin och John.

Jag är inte kär i någon (fråga från syrran).

Tja, dags att sluta.

Hejdå!

//Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0