Hallu!

Undrar du varför jag inte var inloggad igår? Svaret är det att jag har "datafri" dag varenda måndag. Men idag är det ju tisdag, och jag kan blogga igen. Jag HATAR våra scheman! *morr* Vi slutar runt halv fyra måndag, tisdag och onsdag! Men sen så slutar vi ju fem i ett på torsdagar, så det är ju på så sätt kvitt. Men jag känner mig såå utarbetad! *pust* Vi har haft världens längsta SO-pass idag igen. En och en halv timme SO! *suck* Men tur att vi har svenska innan. Vi gick igenom skrivregler. Det mesta visste jag redan. Som sär - och ihopskrivning. Samt stor bokstav och så. Enkelt. Jag fick föresten tillbaka mitt svenskaprov i fredags! Jag fick tillsammans med en annan (kommer ej ihåg vem) högst resultat! 83 av 86! Mvg-gränsen låg på 78, den klarade jag lätt. Mamma kommer att bli så stolt när hon får se provet! *smile* Alla blev faktiskt godkända på det provet, även om några i min klass låg precis på gränsen.

En hund som kör bil *lol*

Goodbye!

//Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0